Snowfire community

Följ utvecklingen i Snowfire och vår designcommunity direkt i våra bloggar och var med när det bränner till.

"Kreativ idéspruta med en ”det löser vi”-attityd" Jag älskar att få vara kreativ i den digitala världen, att skapa design som stärker kundens varumärke är det roligaste som finns! Jag har dessutom möjlighet att få arbeta med andra duktiga designers och utvecklare i Snowfire – tillsammans löser vi det mesta! Community
"A wild mind and a disciplined eye" Varje projekt är unikt, och jag ser det som en möjlighet att inte bara skapa snygg design, utan att verkligen förstå och bygga något värdefullt för varje individ eller varumärke. Community
"Nördig visionär" Det roligaste med det här jobbet är att du blir aldrig klar. Du kan alltid effektivisera och göra det bättre för kunden och skapa mervärde i det du levererar. Ja, som nu i Snowfire där formulären kopplas till listor och nyhetsbrev.  Community
"Stilsäker berättare" Det roligaste med det här jobbet är att jag får träffa en massa spännande människor som ofta är väldigt duktiga på det de gör, men ofta inte så bra på att förmedla det. Jag hjälper dem att bli tydliga. Jag gillar att ta svåra och obegripliga ämnen och förenkla dem. Det är lika viktigt ha en visuell identitet som att ha ett enhetligt och genomtänkt språkligt uttryck. Community
"Hjälpsam problemlösare med Grit" Balansen mellan design och användbarhet är spännande att utforska. Det roligaste med mitt jobb som webbutvecklare är att lösa problem och att skapa sömlösa interaktioner. Det ska bara flyta på när man använder en hemsida.  Community
"Prestigelös visionär & varumärkesbyggare" Jag ser ofta potentialen som kunden inte ser. Det här är viktigt, gör du fel från början så hänger det med den dan ditt företag växer. Det finns alldeles för mycket tunnelseende i vissa branscher. Byt och se med nya ögon hur andra kommunicerar och våga testa något nytt. Community
"The Tech savvy designer" Det bästa med mitt yrke är att alla möten med kunder är positiva. Jag blir inbjuden till ett team i en kundorganisation (Styrelse, marknadsavdelning m.fl) och så är det jag som ska leda dem i det "nya spännande" i deras företag. Jag representerar här det som de längtar efter att bli.  Community
"Personkännare som ser vad kunderna egentligen behöver" De roligaste med det här yrket är alla människor jag möter. Jag är som bäst när jag har en kund som också är proffs på sitt område, men som samtidigt har förtroende för mig, ja som vågar utmana mig. Community
"Lyfter fram vad som gör dig unik" Jag använder mig av psykologi i det jag gör. Då utgår hemsidan ifrån oss som människor och hur vi fungerar, istället för att forma oss till något vi inte är. Det blir användarvänligt, effektfullare och äkta. Det är först när vi vågar kommunicera öppet och ärligt som vår story kan beröra någon. Community
Sida 1 av 12