Heldagskurs för innovationsutvecklarna på Ideum

Utbildningen "Diplomerad Innovationsutvecklare" på Ideum i Linköping samlar flera av morgondagens mänskliga kapital av utvecklarhjärnor och driftiga entreprenörer.

Här möts blivande entreprenörer från hela Sverige för att under ett år duvas i allt från immaterialrätt, design och utveckling, patent mm. Efter genomgången utbildning kan de utveckla, skydda, marknadsföra och sälja en eller flera uppfinningsbaserade produkter eller innovativa tjänster.

Vi i Snowfire är stolta över att ha blivit rekommenderade som föreläsare och inbjudna att under en dag med kursen "webbdesign" ge dessa entreprenörer det som vi kan bäst dvs. Hur man med de bästa designarna och smart teknik, kickstartar sitt företag på webben och samlar in kunder. Vi berättar vad som fungerar, hur man tar höjd hur viktigt "snyggt" är i sammanhanget.

Fredagen den 11/12 blev en fantastiskt kreativ dag. Med så mycket talang i rummet gav det en rejäl skjuts åt alla diskussioner. Ideum är en skola att hålla ögonen på.

Heldagskurs för driftiga entreprenörer som vill växa snabbast på webben

1. WEBBDESIGN
Vad är en webbsida